2012. december 19., szerda

Napló, 2012. december 19.


Zsuzsi már említette, hogy jönnek teknősök a partra, és én nagyon rá voltam kattanva, hogy hátha látunk tekibát. Sajnos nem, ellenben, amikor kimentem délelőtt a strandra bologot írni egyszer csak egy nagyon idegeítő német gyerek jóváírta a természetét, amikor azt mondta, hogy látott egy nagy halat. Nézem, nézem, hát gyerekek delfinek voltak az öbölben. Rövidesen megjött Zsuzsi is, és már mentünk is a vízbe Lidi nénit énekelni, hátha, odajönnek. Ahogy megyünk be, az egyik delfing még egy szaltót is nyomott, de nem voltak ránk kiváncsiak, mert ahogy beúsztunk el is tűntek. Nagyon nagyon örültünk, hogy ilyen mázlink van. 
Megint mentünk jógára, utána meg már kezdtünk benevezni a nagy átalakításra. Nem is mondtam, hogy reggel voltam már fodrásznál, de most pedikűr/manikűrön is voltunk, készülünk ám karácsonyra. 


Nehéz lenne bármit ehhez a képhez fűzni, pláne, hogy masszásnál már megpendítettem, hogy nem zavar, hogy féri maszíroz.... Viszont azt elmondom (nem fog bekerülni, a World  in 2012 című kiadványba, de azért leírom), hogy a csajszikák majdnem hogy a körömányig vágták le a körmöm, és a homokon alig tudtam menni, nem tudom hogy fogok cipőt húzni, amikor három nap múlva visszamegyünk.

comments