2012. augusztus 2., csütörtök

Napló, 2012. augusztus 2.


A mai nap kiderül, mit kaphatsz, ha szandálban mászkálsz dzsungelben, gyengébb idegzetűek lapozanak a mozis részhez, erősebb idegzetűek hozzanak popcornt.
Nem ragozom tovább, a pióca csípésnél befertőződött a lábam és a doki szerint lárvák vannak benne, egész pontosan féreg lárvák, király, mi? Többször rákérdeztem, nem fog leesni a lábam, és ha minden jól megy, lesz egy jó storynk a gyerekeknek, de egyelőre azért izgulok, hogy minden jó legyen (azt megjegyzem, hogy augusztus 12-én írom ezt, még élek, a lábam javult, majdnem jó, már csak egy nagyon kicsit para). Zsuzsi szerint a legviccesebb, hogy napról napra halad, azaz a dagadt rész mindig egy kicsit odébb van a következő napon. A viccességben én nem vagyok teljesen biztos, de mivel a doki azt mondta, hogy ha nem gyógyul, menjek augusztus 13-án a fertőző osztályra, szerintem baromi sűrgős nem lehet. Másrészt azért a doki lefényképezte, gondolom magának szuvenírnek. És akkor a lárváim:



Ami viszont teljesen pozitív élmény volt, az a szingapúri kórház, ilyet akarok otthonra is. A bejáratnál, mielött azt mondhatnád, hogy ukmukfuk, már egy pálcával le is mérték a lázadat a füledben, és utána eresztenek be. A recis csaj felvesz minden adatot, fizetsz, kártyával, aztán mint a bankban csipognak, hova menj. Egy szerintem aszisztensnő felveszi a kórképet, aztán vársz, aztán megint csipogsz, most már a dokihoz. Megnézett, azt mondta, hogy kér egy második véleményt egy másik dokitól, de szerinte parazita. A másik doki szerint is parazita volt. Ott kaptam percre pontos beutalót a fertőző osztályra két hét múlvára, ha nem kell, mondjam le. Aztán megkaptam a leírást, aztán pittyentem újra, most már a patika résznél, ahol odaadták a gyógyszert. Két óra alatt megvoltunk, úgy hogy mindent tudtam, megvolt a gyógyszerem, ha bajom van, tudom mit kell tennem. 18000Ft volt a vizsgálat, plusz gyógyszer. Mondjuk nem tudom mi van, ha agyműtétet kell csinálni, azt nyilván nem tudom kifizetni (ha jól értem Vikit nagyon minimális a társadalombiztosítás), de ez valami olyan szinten nem hasonló élmény az otthoni kórházzal, hogy hihetetlen, pedig orvos gyerek, azaz nekem úgy nyilik minden ajtó otthon, mintha fotocellás lenne.



A kórház után hazamentünk, majd utána irány a mozi, ugyanis meg szerettük, na jó, meg szerettem volna nézni a Dark Knight Risest IMAXen, és Zsuzsi se volt ellene. Nekem nagyon bejött, de mivel ez nem egy filmes blog nem fogom itt elemezni. Elég annyi, hogy a mozi után azt mondtam lárváimnak: And now you have permission to die!!!
Moziból kiérve látszott, hogy Viki keresett minket ezerrel, foglalt estére asztalt valami tuti helyen, mi meg moziban voltunk. El is mentünk a munkahelyéhez, majd taxiba szálltunk és kimentünk egy külvárosi részhez, nagyon vicces, a Bedok körzethez :))) Ez még mind semmi, de Chili Crabet, ettünk, ami magyarul csilis rák lehetne, de inkább mutatok képeket, azok jobban leírják.







Nagyon finom volt, meg fantasztikus ahogy az Ikeás diótörővel törtük fel a páncéljait a ráknak és ettük ki a finomabbnál finomabb részeket. A sambal öntet, ami az előételes vongole kagylókon volt, az meg csuklósan erős volt. Képzeljétek Viki meghívott minket, amire nem is nagyon tudtunk mit mondani, tök aranyos volt tőle. A kaja után még sétáltunk egy nagyon kellemeset a helyi Margit-szigeten, ami nem sziget, de ez a helyi cangás, futós park, bár itt van Wakeboard pálya is.


A legdúrvább az egészben, hogy annyi hajó van Szingapúr kikötőjében, hogy olyannak tűnik, mintha lenne túlpartja az öbölnek, pedig nuku, az ott a nyilt tenger.


 
comments