2012. augusztus 3., péntek

Napló, 2012. augusztus 3.


Ma ha minden jól megy ma a számítógépet is fel tudjuk venni, meg a myanmari vízumot is. Először a gépért mentünk.




Háááát.... Letöröltek róla minden adatot, mert szerintük szoftveres hiba volt, újrahúzták a gépet. Én nagyon mérges voltam, mert elég biztos voltam benne, hogy nem, de nem volt mit tenni. Ez van, hazamentünk. Vikinél nyúztam a laptopot, ahogy bírtam, és igen, lefagyott. Nagyon durván mérgesek voltunk, letöröltek mindent, és most sem jó a gép. Az adatokkal nagy para nincs, gyakorlatilag majdnem mindent a neten tartottunk, de akkor is... most tölthetjük majd le, feltéve, ha lesz jó gépünk.
Elmentünk ezek után a botanikus kertbe, annak is az orchidea részébe. Szingapúr orchidea kertje világhíres, nagyon sok nemesítést végeznek is, ezeket meg persze meg lehet tenkinteni. Íme pár az érdekesebbekből:






Ezt mondjuk én nem tudtam, de a gyömbérnek is nagyon szép virága van: Innen már csak egy ugrás kedvenc helyünk, a myanmari nagykövetség, de szerencsére itt nem volt gond, megkaptuk az útlevelünket vízumostúl. Legalább ez! Ha már a közelben voltunk elmentünk a sushis helyre, és valóban Katus tippje remek volt, iszonyat jó sushit ettünk egy jól láthatóan elég autentikus helyen.




Mire kiértünk egy bődületesen nagy zuhé fogadott minket, de nincs azért hatalmas gond itt, hacsak nem mész be egy épületbe nem fogsz megfázni. Ez azt jelent, hogy mindenütt nagyon durva légkondi van, és hiába ázol meg, kint dög meleg van, nincs semmi gond, de bárhova bemész ott meg iszonyat hideget nyomnak. Ebből persze nem az következik, hogyha megáztál, éjszakázz az esőben, de mondjuk az igen, hogy ne ilyenkor plázázz, ez amúgy sem volt a célunk.
Szingapúr egyébként minden fejlettsége ellenére egy trópusi ország, aminek olyan következménye van, hogy láttunk mini tarantulát a parkolóban, vagy hogy az orchideák mindenütt virágzanak. A mostani záporban én egy két öklömnyi varangyba rugtam bele véletlenül. Elöttem csücsült, én meg nem vettem észre, repült is szerencsétlen, megjegyzem, a Flying frog jó kocsmanév, ha valaki ilyenen törné a fejét!
Hazaérve rávettük Vikit, hogy nézzünk meg egy Sherlockot, ezt a DVD-t még Indonéziában vettük, a Sherlock meg egy sorozat, mindenkinek melegen ajánlom.
comments