2012. július 9., hétfő

Fél év után nagy fejlesztés, FB az úr

Nem hiába fordítgattam a teknősbékákat Logoban, azaz a gimis számtech órák nem mentek hiába. Feltúrtam a google-t, vakon írtam olyanokat, hogy "<b:if cond='data:blog.pageType == "item"'>" és tessék, az eredmény, hogy lehet facebookosan kommentelni a megjegyzések alján, tadam! Ehhez be kell lépni a cikkbe. Lehetett volna azt is, hogy levágom a cikkek felét a főlapon, hogy be kelljen lépni, de azt mindig is utáltam más honlapokon, szóval kint marad az egész cikk a főoldalon, aztán ha szeretnétek kommentelni klikk rá. 
Meg van címke felhő, meg van like gomb a bejegyzések alján, meg van ilyen akármilyen követő box jobb oldalt. És ha arra rákattintotok, akkor a www.facebook.com/arkonbokronek oldalhoz csatlakoztok... Magam sem gondoltam volna, hogy ez mind menni fog.  
comments