2012. szeptember 5., szerda

Napló, 2012. szeptember 5.


Reggel esett az eső, így hiába is volt meg a moci mára, egy ideig csak a gépet babráltam én, Zsuzsi meg a Tetovált lány utolsó oldalait végezte ki. Az ebédet egy alternatív helyen vettem magamhoz, attól a nénitől vettem kaját, akitől a kocsmában dolgozó helyiek. Volt egy két nagyon érdekes dolog a levesben, szerintem marha lép lehetett az egyik. Nem volt rossz, de azért kedvenc nem lesz.



Amikor délután elállt az eső Zsuzsi kívánságára bementünk motorozni, és megnéztük a többi strandot. Egy két nagyon penge hotelhez is benéztünk, mivel fehérek vagyunk, simán beengedtek, a portás még szó szerint tisztelgett is, nem tudom mit hitt, kik vagyunk ketten egy mopeden. Az egyik ilyen hotelnél egy kis Angkort is felhúztak a vendégeknek.




Mire visszaértünk a tök jó kis motorozásból a városba már nagyon lógott az eső lába Bementünk egy könyvesboltba, ahol eladtuk a Tetovált lányunkat, és bár körbenéztünk, de a legjobb, amit találtunk az a Tetovált lány 2, nem tudom mi a magyar címe. A szomszédban biliárdoztunk egyet és megvacsiztunk volna. Meg is vacsiztunk, csak nagyon kicsi volt az adag, így visszamentünk  a pizzériába és én ott még betoltam egy pizzát.
Közben a monszun 100%-kal tombolt. A riói siklóernyőzés semmi nem volt ahhoz képest, hogy szakadó esőben a semmi közepén egy kis satnya mopeddel robogtunk, elől a világítás sz*r volt, hátul meg nem volt, csak féklámpa. Zsuzsi szerint romantikus volt, nekem nem ez jutott eszembe először, de kétségtelenül az volt :)
comments