2012. szeptember 8., szombat

Napló, 2012. szeptember 8.


Ma kisütött a nap, és gyönyörű időnk volt. Zsuzsi mondta is, hogy béreljük ki az egyik tengeri kajakot és menjünk el a szonszédos szigetre. Kellett kétszer mondani, de annál többször nem, én is belelkesedtem. Nagyon jó volt kicsit sportolni, és ez a kajakozás tökre jó. Szóba került a  tengeren a Duna és a horvát tengerpart is, mint majdnani célpontok. 
A kis sziget maga szép volt, mutatunk is pár képet.




Megérdemeltük a sört utána, és folytattuk a tegnapi ügyködéseinket, bár be kell vallanom, én most sokat csaltam, mert olvastam is csak úgy. Közben a parton jött egy néni, aki minilangusztákat árult, nem tudom mi a neve, de a langusztánál sokkal kisebb, míg a garnélánál nagyobb. 10 darab 5 dollárért elég jó ár szerintem, és nagyon finom is volt. 


comments