2012. április 8., vasárnap

Napló, 2012. április 8.


Éjjel megfagytunk... A legnagyobb probléma a rossz hálózsák volt. Jó, nem mondom, hogy egész éjjel fent voltunk, de ez az a hideg, amikor az ember felébred hajnalban, pisilnie kell, de kimenni meg nem akar. Lassan azért feljött a nap, és szerencsére megint nagyon szép napsütéses időnk lett. OK, ehhez már délnek kellett lennie. Mindezek ellenére borzasztó nyugodt és szép helyen voltunk, így nem akartunk elmenni. Megkérdeztük Juant, hogy akkor most van-e dorm? Kiderült, hogy a domo az nem más, mint egy jurta, és azt adja ki. Ez nem sokat segített volna rajtunk, de mivel takaróként borzasztó vastag takarók voltak, így úgy gondoltuk, hogy mégis csak itt ünnepeljük a húsvétot.
A mai napra a pihenés jegyében egy megint nem túl megterhelő két órás túrautvonalat néztünk ki. Ez az átlátszó patak mellett haladt. Gyakorlatilag három-négy emberrel találkoztunk az egész útvonalon. A táj mesés volt, különösen ez a kristálytiszta patak.




Az út minden különösebb jel nélkül egyszer csak véget ért, de valamiért mi mentünk tovább, szerintem egy marhacsapáson. Rendesen kellett hajolgatni.



Amikor ezt meguntuk visszamentünk szépen a kempinghez. Én nem nagyon tudtam megülni a s*ggemen, és rábeszéltem Zsuzsit, hogy a kisház mellett láttam két kajakot. Megkérdeztem Juant, hogy akkor mennyi is lenne ezeket bérelni? Kiderült ingyenes. Neki is vágtunk a patakunknak. Elég erős volt a sodrás, és Zsuzsi egy idő után fel is adta. Nem mondom, a legdurvább zúgón nekem sem sikerült feljutnom. Kiszálltam a csónakból és felhúztam gyalog a kajakot. Sajnos Zsuzsi eddigre már visszafordult, így nem tudtam ezt a kiváló taktikát bemutatni. A folyó maga mesés volt és ez ingyen kajakozás kiváló sport volt. Egészen a Lago Verdéig mentem fel, majd onnan nagyon egyszerű volt a gyors sodráson visszamenni




Mire visszaértem teljesen átázott a gatyám, és hát nem mondanám, hogy melegem volt, és Zsuzsi is hasonlókról panaszkodott. A forró zuhany nagyon jól esett.
Ma többszörös ünnep volt, mert egyrészt húsvét, másrészt meg a leánykérés évfurdulója volt. Meg is kértem Juant, hogy akkor nem-e lehetne-e, hogy itt megölünk egy marhát és megesszük :) Jó, nem is, de azt sikerült kérni, hogy legyen egy jó kis marhahús. A vacsora alatt kézzel lábbal a körülményekhez képest tűrhetőt beszélgettünk Juannal.
comments