2012. december 15., szombat

Napló, 2012. december 15.


Látszik, hogy mindjárt vége az egy évnek... elfogyott a borotvahabom :) Az volt a terv, hogy hetente csak egyszer borotválkozom és ezt nagyon jól tudtam tartani, aminek az lett a vége, hogy majdnem egy évig kitartott egy tubus borotvahab. A pengén viszont nagyon spóroltam és most úgy állok, hogy van egy majdnem új pengém, és nincs hozzá borotvahabom. Mit lehet ilyenkor tenni, elmentem a borbélyhoz. Én abszolút nem értem, hogy otthon miért nincs ilyen, no nem mintha minden alkalommal járnék hozzá, de egy hajvágás után igazán megborotválhatnának, mert olyan lesz az ember egy profi keze alatt, ami nekem nagyon sok időbe telne. Jaj, el ne felejtsem, hogy olyan masszásban volt részem gyerekek. A borbéy csóka egy rezgő akármit kötött a kezére, úgy néz ki, mintha a fúrógépnek a forgó része lenne, és attól rezegne. Na ez van a kézfejére rakva, és a keze meg remeg, amivel az arcomat simogatja. Nem mondanám, hogy nagyon jó volt, de otthon azért el lehetne adni, narancsbőr elleni "kezelésként", bocs a pocsék szóviccért.


Csak úgy megjegyzem, hogy ahogy mentem vissza a szállásra, több helyi árus is megjegyezte, hogy nice shave, a kedves kis nejem meg azt mondja, hogy ott lent a nyakamnál egy kicsit kihagyott...
A mai nap továbbjutottunk a képszerkesztgetésnél és nagy ügyintéző napot tartottunk, többek között karácsonyi ajándékokat rendeltünk,  a lakással kapcsolatban intézkedtünk, stb. stb. Azért van dolog, most hogy így hazamegyünk, de otthon mindenki tökre segítőkész. Közben hivatalosan elindult a csúcsszezon itt, amit mi még nem nagyon érzünk, hacsak nem annyiban, hogy elindult a karácsonyi díszítgetés. Lucky, a recisünk nagyon büszke magára, mert szerinte iszonyat jó a Cupid Hotel Xmas fílingje. Szó mi szó, tényleg van egy két jobb elem, többek között, a felfújt mikibá vagy  a műanyag fenyő, amin az új díszek még a tasakban vannak benne.  


Ma szombat van, és minden szombaton beszélünk a szülőkkel, hetente felválttva. Most Zsuzsi szülei vannak soron, de mivel megint áramszünet van, nem tudtuk őket hívni, pedig ez az utolsó hét lenne. Talán holnap! 

comments