2012. december 17., hétfő

Napló 2012. december 17.


Ma a délután négyes jógáig nem sok minden történt. Zsuzsi a hinduimus könyvet olvassa, én  meg egy Kambodzsában játszódó borasztó durva önéletrajzi regényt a vörös khmerek terroráról. Meg töltöttük a blogot, az se volt kevés energia. Szóval ott tartottam, hogy jóga, ami után béreltünk egy mocit és elmentünk a Blue Potatoba, hopp, Blue Planetbe. Minden kétséget kizáróan egy gyöngyszemre bukkantunk. A házaspár aki csinálja, azért költözött el Palolemről, mert túl nyüzsis volt, és szerettek volna nyugodtabb helyen lenni, na ilyen a hely fílingje is. A nőci főz. és szerintem született tehetség, nagyon nagyon finom a  kajája, annak ellenére, hogy teljesen autodidakta módon tanult.


Ezek után átrobogtunk Palolemre, hogy 1) vegyünk egy adag szuveírt 2) elmenjünk egy masszásra. 
A második pontot sikerült teljesíteni, és iszonyat nagyon jó volt, szerintem majdnem hogy jobb ez az itteni u.n.  Ayurvedic masszás, mint a thai. Nem is értem nálunk miért nem terjedt el egy kicsit sem. Olyan technikák voltak benne, ami tényleg nagyon jó volt. Lehet, hogy én vagyok nem 100%-ban hetero, de nekem semmi problémám nincs azzal, hogy férfi masszíroz (kivéve, amikor a Gellértben a gyúró gyerek a végén rácsapott a fenekemre, de ez egy másik történet, amit ezek szerint a mai napig nem tudtam feldolgozni :), de itt pont az történt, hogy Zsuzsit meg engem is egy férfi masszírozott  Készült is egy közös kép


A végén adtunk nekik egy kevés borravalót, és annyira örültek. Az ilyen mindig annyira jó, amikor az ember úgy ad borravalót, hogy világos, hogy a másik örül neki, és nem tök természetesnek veszi. Zsuzsi még azt a pillanatot is elkapta, amikor a két csóka egymásra mosolygott, hogy milyen király, hogy kaptak.

comments