2012. február 24., péntek

Napló, 2012. február 24.


Mivel tegnap már lefoglaltuk a búvárkodást, ezért ma csak reggel 8:30kor ott kellett lenni. Beregisztráltunk, aztán vártunk egy órát, mert nem mindenki pontosan értelmezte a 8:30-at. A lényeg, hogy elindultunk! Ki is mentünk az első szirthez. Kicsit több aggodalomra adott okot, hogy nekkünk kellett a felszerelést összeszerelni, és ezt utoljára 2008-ban csináltuk. Nem baj, azért sikerült, sőt, még azt is kifigyeltük, hogy kevés a levegő Zsuzsi palackjában. No persze nem kell aggódni, leellenőriznek mindent, csak persze nem akartunk beégni.
Szóval be a vízbe és simán ment minden. Én aggódtam a fülemért, de nem lett semmi baj, az elején nem ment olyan jól a kiegyenlítés, de pont a másik fülemmel, mint amelyik homokos volt Costa Ricán. A merülés nagyon szép volt. Korallok, színes halak, pókrák (ez egy nagyobb rák) és egy kisebb fajta fehér halat láttunk elsőre. Ez utóbbi olyan volt, mint egy vitorláshal (vitorlahal?), csak kisebb. Ami viszont nagyon feltünő volt, hogy borzasztó hideg volt. Zsuzsi úgy vacogott, amikor kijöttünk, de a brazilok sem bírták sokkal jobban.
A második merülésre   én láttam egy kék angolnát sárga pötyökkel (nem, nem szívtam semmit, csak sűrített levegőt) Nagyon jól nézett ki.



Jó volt újra merülni!
Este Zsuzsi főzött egy jó kis csilis spagettit és összepakoltunk a nagy útra.
comments