2012. június 24., vasárnap

Napló, 2012. június 24

A mai napról egyetlen fényképem sincs, mert alig csináltunk valamit. A legemlítésre méltóbb esemény volt, hogy snorkeleztünk egy nagyot, hátha most Zita is leég. Múltkor ugyanis édesanyám égett le, saját bevallása szerint utoljára akkor égett le, amikor hét éves volt :) A nagy nézelődés után, amiben az eddigi barátainkon kívül többek között sárga trombitahalat is láttunk, beültünk egy jó kis ebédre, aminek nagy sörözés lett a vége. Számomra a nagy sörözésnek meg alvás lett a vége. Mondjuk most kicsit lódítottam, mert olvastam is elötte. Egy bevezetés a hinduizmusba könyvet olvasok. Utoljára a Pénzügyi kalkulus vagy a Bevezetés a politikai filzófiába című könyveknél volt ilyen érzésem (azokat mondjuk nem önszántamból olvastam), hogy mindent értek, de, hogy az előző oldalon mi volt, azt akkor se tudnám összefoglalni, ha fejbe lőnek. Gyorsan ki is fáradtam, de ebbe más is belejátszott. Az a lényeg, hogy amikor Zita jött, egy zseniális ajándékot kaptam tőle, méghozzá azt, hogy elhozta a Trónok harca TV sorozat második évadját, amit én az elmúlt két éjszaka alatt ki is végeztem, ennek megfelelően nem aludtam :) Nem csak a sör és a hinduizmus végzett ki, na. 
Eközben Kanawán: nekem azt mesélték, hogy ez alatt a két Zsuzsi beszélgetett, Zita meg elment úszni. Este ismét pizza, ha valakit nagyon izgat, akkor elárulom, hogy a hagymás chilis a legjobb aznap, másnap viszont nem, de akkor már nincs mit tenni. Nem véletlenül hívják sárkánynak.  
comments