2012. január 2., hétfő

Naplo, 2012. januar 02.

A mai nap viszont nem szolt masrol mint a surfrol, ebbol kifolyolag durva izomlazunk is lett. Mindeketten nagyon elveztuk a dolgot es szerintem jol is ment. En egy kisebb deszkat bereltem es azzal nyomultam. Emlitesre melto esemeny volt a strandon egy kimult teknos. Szegennyel remeljuk, hogy az oregseg vegzett, kulonben kivulrol nem latszott, hogy barmi fizikai serulese lenne.



A helyi emberek kozott egyebkent sok az olasz. Engem ez teljesen meglepett, mert az en velemenyem szerint, az olaszok szinte sosem utaznak. Itt viszont nem egy surfos, turista igazito ettermes (tobb is!) olasz. Hat mondjuk nem csodalom, mert a tenyleg nagyon jo itt, csak nem gondolnam, hogy a sziciliai partokat elcserelik

Pont egy ilyen olasz altal nyitott mexikoi kajaldaban voltunk este es sikerult jol be is kajalnunk. Kozben jott egy spanyol csaj meg egy argentin srac es beszeltek az etterem tulajdonosaval, hogy ok itt zenelnenek. Az olasz kicsit huzodozott, de aztan mondta, hogy oke. Eleg korrekt kis musort adtak elo es utana korbementek borravaloert. Mikor mentunk haza mar egy masik etteremben jatszottak. Gondolom ebbol elnek, bar szerintem nem a mi 200 forintunkbol fognak felonteni a garatra. comments