2012. január 16., hétfő

Naplo, 2012. januar 16.

A mai nap izgalmasnak indult, ugyanis nekilattunk, hogy felterkepezzuk Liberia fotos eletet. Nevezetesen a homokot szerettuk volna kitisztitani a kamerankbol. Az izgalmas kezdes egy kozel sem izgalmas ismerd meg Liberia utcait csaszkalassal vegzodott. Mondjuk annyi haszna volt, hogy
1) megtudtuk, hogy csak a fovarosban fogjak tudni megcsinalni a kamerat
2) a homok spanyolul arena
Innen jott is a kovetkezo lepes, hogy akkor irany San Jose. Eddigre kis faziskesessel en is kezdtem rosszul lenni es a hasam gorcsolni. Lehet, hogy a jo malom mindent megorol de a finommechanikai teleobiektiv egy homokszemtol is fennakad :)
Reggel 11:45-kor mar ultunk is a San Joseba tarto buszon es delutan fel 5-re meg is erkeztunk, ami szerintem eleg komoly logisztikai bravur, mert az egesz ut az 1-es szamu interamericana highwayen megy vegig a komoly 250kmes tav, a busz meg jol nezett ki. En a fent abrazolt kondiciom miatt szinte vegig aludtam, de Zsuzsi allitja, hogy nem alltunk meg egy strandon sem ejtozni... en nem vagyok biztos benne, es mintha kicsit barnabb is lenne...
A lenyeg, hogy a Canon bolt (az egyetlen az egesz orszagbol ahol, ki tudnak tisztitani egy lencset) zarva volt, elviekben kovetkezo nap nyitva lesz. Mivel en eddigre kicsit jobban lettem, ugy dontottunk Zsuzsival, hogy kicsit megnezzuk, mit tud nyujtani a civilizacio. Ilyen volt a megeneketl Hamburgesa a la tico.. en nem akartam nagyon kiserletezni meg vele, de egy sajtbit elnyomtam, amit in hamurgesa con quesonak hivnak. Mondjuk szernitem a quesogesa jobb nev lenne. A civilizacio masik vivmanya volt a tornyon levo rendorok a foteren:
Nem vagyok benne biztos, hogy hatekony zsebtolvajok ellen, de elijeszto ereje van, az biztos.
Es vegul, amit mindenkepp szeretnek megjegyezni es San Jose highlightja, az a meleg zuhany volt. Kb 3 hete nem zuhanyoztunk meleg vizben, igy amikor kiderult, hogy van a szallason mindketten majd meg orultunk.
 A szallasunk egyebkent nagyon mokas ilyen kivulrol:
ami, nem sok jot sejtet, de belulrol meg ezt tudja:
comments