2012. március 16., péntek

Napló, 2012. március 16.


Reggel még mindig nagyon sajnáltuk, hogy nem maradunk többet, de sajnos nem nagyon volt választásunk, mert már megvolt a repjegyünk 18-án Dél-Argentínába és a laptopot meg fel kellett ma venni, ugyanis ma péntek van. A reggeli nagyon jó volt, mint eddig is a kaja. Elbúcsúzkodtunk Monicától és Migueltől, az utóbbi még kivitt minket a a főútra, és leintettük a menetrenedszeri buszt a semmi közepén. A busz maga megint elgondolkodtatott, olyan tiszta volt, hogy azt sehol, még Svájcban sem láttam. Ami mondjuk vicces volt, hogy a jegyet a jegykezelő csókától vettük, aki elkezdte bőszen adogatni nekünk a fecniket. Kiderült, hogy nem jegyük van, hanem Monopoly játékpénzük és abből annyit kell odaadni, amennyi jegy. Ebből következőleg kaptunk egy marék jegyet:



A buszról leszállva azonnal mentünk a komphoz, ahol gyorsan megvettük a jegyünket és már mentünk is vissza Buenos Airesbe, szinte azonnal indult a hajó. Amikor megérkeztünk megint belecsaptunk az ügyintézésbe. Elsőként kerestünk egy internet kávézót, ahol sikerült megnézni, hogy mi a helyzet a laptopunkkal. Szerencsére elkészült és csak fel kellett venni. Másrészt írt az egyik argentín ismerősöm, hogy ráér. Az ismerős elég vicces dolog azért. Amikor még 2005-ben Új-Zélandon voltam volt egy kisbuszom, amivel furikáztam az országban. A déli szigeten felvettem két stoppost az egyik egy belga srác volt a másik meg egy argentin csaj. Kb három napig utaztunk együtt, majd facebook barátok lettünk, majd ennyi, nem is beszéltünk. Egy hete írtam neki, hogy itt vagyok, és ő most jelentkezett, hogy hívjam fel, ráérne. Szóval a nagy ügyintéző körben vettünk két SIM kártyát is, hogy ha vészehlyzet, akkor használhassuk Zsuzsival. Emellett arra is jó volt, hogy felhívtam Celinet, akivel megbeszéltük, hogy este még küld egy SMSt, hogy mikor hova menjek.
Ezek után a nagy táskánkkal elindultunk a metró felé, amivel végig kellett mennünk a bank negyeden. Vicces volt végignézni, ahogy az emberek a kis plasztikkártyájukkal kosztümben mennek ki ebédelni. Már mindenkinek péntek volt, lehetett érezni, hogy már nagyon unják. Számunkra már több hete, ha nem hónapja megszünt a hetek ciklusa, azért kell rá vigyázni, hogy ne legyenek zárva a boltok, illetve a szülőket hétvénként hívjuk. Szóval, amikor megláttam az egyik kisboltban, hogy sorbaállnak egy szendvicsesnél, gondoltam én is benevezek. Egész jól elboldogultam a keresztkérdésekkel és sikerült egy lomito (húsos) szendvicset összetenni benne paradicsommal, savanyított padlizsánnal (ez finom!) és a saját Golfito szószukkal. Ez azért nem valami hatalmas kulináris teljesítmény ketchup és majonéz együtt, de meg kell hagyni hogy jó hússal meglepően jó!



Elértük a metrót és táskástól ismét kimentünnk Riohoz, ahol Zsuzsi ott maradt a kis parkban én meg elmentem a gépért. Sikerült is felvenni, a ventillátora romlott el, vagy inkább sose volt jó szerintem. Remélem innentől már jól fog működni. Visszamentem Zsuzsihoz és beültünk egy Starbucksba, hogy felhívjuk Zsuzsi szüleit, mert Laci szombaton már ment síelni.
Eddigre már erősen késő délután lett és ekkor el is indultunk, hogy szerezzünk helyet Palermoban, tudjátok, a trendi negyedben.. Mikor megérkeztünk az első helyen nem volt hely, csak a mai napra, de a holnapira már nem. Teljesen kész vagyok ettől, hogy itt folyamatosan foglalgatni kell előre, tisztára olyan, mintha már nem is lehetne hátizsákkal utazni a világban, mert ezek a helyek mind tele vannak. A mostani storyhoz hozzájárul, hogy Roger Waters (Pink Floyd) koncertsorozat van, és ezért telik meg állítólag a város. A koncertsorozatot szó szerint kell érten, ugyanis kilenc azaz 9 koncertet tart Buenos Airesben. Én őszintén szólva nem értem, csak 40 millióan vannak, szóval nem teljesen világos számomra, hogy van kereslet ennyi koncertre. Átmentünk tehát egy másik helyre, ahol azt mondták, hogy persze van szállásuk mind a két napra, csak szobát kell majd váltanunk. A történet szempontjából ez fontos lesz még...
Mivel már elég fáradtak voltunk, lefeküdtünk egy kicsit aludni, amíg megjön Celine SMS-e. Meg is jött, és kilenckor találkoztunk egy F & F nevű étteremben. Kicsit sétálgattunk még Palermoban mielőtt megérkeztek volna. Ami azért vicces volt, mert amikor Celine mondta, hogy kilenc akkor én megkérdeztem, hogy ez most gringo 9 vagy argengin 9. És hát Celine ezt kicsit rossz néven vette és azt mondta, hogy a kilenc az kilenc... azért így is késtek 40 percet J



Celine hozta a párját Marcot, akikkel vacsiztunk egy nagyon jót. Én lámát szerettem volna enni, de sajnos elfogyott így egy raviolit nyomtam be, míg Zsuzsi maradt a marhahúsnál. Rég voltunk rendes étteremben és hát vicces is volt, nem volt sok rendes cuccunk, de nem is ez volt a lényeg. A lényeg, hogy annyira jót beszélgettünk, hogy meghívtak minket magukhoz (felajánlották, mi meg lecsaptunk rá, mint vasorrúbába az elektromágnesre). A maguk az egy kb 70 kilomisire lévő farm, és mivel szerintük az a legjobb, ha most kivisznek minket kocsival, össze is pakoltuk a cókmókunkat, leadtuk a recepción (mert csak egy kis hátizsákot vittünk magunkkal a farmra) és megbeszéltük a recepciós sráccal, hogy holnap biztos visszajövünk, és itt szeretnénk aludni, így írjanak be minket arra a szobára, ahova költöznünk kell. És hajnal kettőkor már suhantunk is kifelé Buenos Airesből útban egy farm felé. 
comments