2012. június 13., szerda

Napló, 2012. június 13.


Mint akit ötször-hatszor földhöz csaptak úgy ébredtünk mind a ketten. Eredetileg az volt a terv, hogy öt napot fogunk végigsurfözni, de már tegnap tisztában voltunk azzal, hogy ez gyakorlatilag lehetetlen, és ma csak szenvednénk, hisz valóban meghalni se volt erőnk. Ennek megfelelően kis ügyintézi napot tartottunk, megvettük a repjegyet Komodóra, illetve szereztünk egy robogót három napra. A bérlés kb napi ezer forintba kerül, ez nem fog keresztbe tennni a büdzsének :) A bérlés miértje meg azért merült fel, mert mindenki kisrobogóval császkálvitt. Mielött nagyon belevágunk a nagyképüsködésbe, hogy hogyan suhantunk ketten a motoron, elmondom, hogy én életemben nem ültem még se motoron se robogón. Nem ez volt a legideálisabb hely elkezdeni, az egyszer száz. A csókánk is nagyon szekptikus volt, mikor megkértem, hogy akkor kezdje azzal, hogy hogyan van a gáz és a fék.   Becsületére, vagy mohóságára legyen mondva, oddadta a mocit, amivel egy kisebb sikátorban kezdtem gyakorolni. Óvatos gáz, óvatos fék, nagyon óvatos megfordulás. A tanulási görbémre viszont elég büszke vagyok, mert délelött azzal indult, hogy a murván kicsúsztam és taknyoltam egyet, délután meg már valóban robogtunk, de azért csak lépésről lépésre. Mikor a sikátorban már sikerült megfordulni, kimerészkedtem az itteni vadonba, ami tényleg nagyon durva, kresz gyakorlatilag nem létezik, Nápoly kismiska ehhez képest.



Az első köröm alatt annyira izgultam, hogy remegett a lábam mikor leszálltam, ellenben nagyon menő volt a kis kajálda elött megállni, és onnan bemenni egy ebédre. Miután kipihentem magam, és megkajáltam elindultam egy újabb útra, ezúttal kicsit messzebbre, ha ez is sikerül, akkor jöhet Zsuzsi is hátulra. Elindultam észak felé, és egész jól is ment, bár száz százalékig biztos vagyok benne, hogy egy egyirányúban szembe mentem, de egy másik mocis után.
Leparkoltam és dudáltam Zsuzsinak, hogy akkor megyünk, persze ez nagyképű volt kicsit, mert elötte megint ki kellett pihenni magam. Közben meg is tankoltam, ami úgyszintén elég vicces, literes Abszolút vodkás üvegekben agyják a benzint, lityója 120 Ft.


Pihenés után elindultunk északra, egész pontosan Semayakra, ami az itteni sznob hely, tele szállodákkal, ilyen meg ilyen:



Sétáltunk egy nagyot és beültünk ebbe a puffos helyre egy kókuszlére, most sófőr vagyok, nem ihatok :) Az a helyzet, hogy nem voltunk elvarázsolva az itteni sznob helyektől, nem volt az az élményünk, hogy jó jó drága, de azért biztos nagyon jó. Pedig nekem nagyon tetszik a balis építészeti stílus, de ebből itt sokat nem láttunk megcsillanni. Nem akarok hülyeségeket írkálni, nyilván szívesebben laknék egy ilyenben, mint a csótányos (ezt nem is írtuk, innen van az eddigi csótány rekordunk, mármint nagyságban) kis „kuckónkban”, de nem ragadott el a hév, hogy ide aztán mindenképpen visszajönnék a hotel pontjaimból.
Visszafele jövet egy dugóban mentünk, nagyon fárasztó volt folyamatosan figyelni az autókra, meg nyilván menni is kell az autók között, különben feltorlasztjuk mögöttünk a motorosokat, az meg nem sok jót szül. Röviden: attól azért tartottam, hogy elkopik a pacskerom alja a végére a sok indulás-megállástól.
Mivel az egész testünk sajgott, illetve kék zöld volt (mondom, edzőtábor, tiszta edzőtábor) úgy gondoltuk, hogy ma egy igazán puccos masszásoshoz megyünk, megnézzük mit tud. Hát azt tudta, hogy nem volt ott masszőz, holnapra tudtunk helyet foglalni. Hát jó, akkor elmentünk a jól bevált helyünkre, ahol a talpmasszás/halas masszást kaptuk. Nem csalódtunk, különösen Zsuzsinak volt nagyon jó. Átmentünk a magyar étterembe, hogy megnézzük van-e töltöttkápi, de zárva voltak kilenckor... így nehéz lesz bizniszt csinálni. Viszont bementünk egy iszonyat jó helyre, lampionos kisudvar jó kajával.


comments